Advertisement

ביידן נתניהו : News1 מחלקה ראשונה - Prime minister benjamin netanyahu meets with us vice president joe bidenראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגן נשיא ארהב ג'ו ביידן.וידאו:

ביידן נתניהו : News1 מחלק×" ראשונ×" - Prime minister benjamin netanyahu meets with us vice president joe bidenראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגן נשיא ארהב ג'ו ביידן.וידאו:. הוא יודע שאני חושב שמה שהוא עושה זה שערוריה. ברכות ואיחולים, ג'ו ביידן וקמלה האריס. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים. ביידן אמר לנתניהו כי הממשל לא יוכל להמשיך לאורך זמן להעניק תמיכה וגיבוי למבצע הישראלי בעזה, תוך שהוא מדגיש לחצים גוברים מצד הקהילה הבינלאומית והקונגרס. ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו:

ג'ו, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל. הוא יודע שאני חושב שמה שהוא עושה זה שערוריה. כיהן כפרופסור באוניברסיטת קורנל ופרופסור עמית באקדמיה למחקר יהודי. במהלך כנס של שאלות ותשובות באייווה, שבה יחלו הפריימריז בפברואר, תיאר ביידן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמנהיג לא מועיל וימני קיצוני, בזמן שהאשים את מנהיגי הפלסטינים בליבוי הסכסוך וברדיפת יהודים. המועצה הארצית לתכנון ובנייה, צפויה לאשר תכניות התיישבות אחרונות בהתנחלויות באיוש, לפני כניסתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן , לתפקיד.

ש×'ועיים לאחר ×
ש×'ועיים לאחר ×"שיח×" עם ×'×™×™×"ן נתני×"ו שוחח ×'ם עם ס×'ניתו קמל×" ×"אריס מ×"×™× ×™ ×'יטחוני ×"ארץ from img.haarets.co.il
אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה, אולי בעוד ההפגנה הפמיניסטית צעדת השרמוטות בתל אביב(צילום: ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הבוקר (ראשון) את ג'ו ביידן על זכייתו בבחירות לנשיאות ארהב. גנץ עקץ את נתניהו ומאר: לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. ביידן אמר לנתניהו כי הממשל לא יוכל להמשיך לאורך זמן להעניק תמיכה וגיבוי למבצע הישראלי בעזה, תוך שהוא מדגיש לחצים גוברים מצד הקהילה הבינלאומית והקונגרס. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם נשיא ארהב ג'ו ביידן. כיהן כפרופסור באוניברסיטת קורנל ופרופסור עמית באקדמיה למחקר יהודי. נתניהו ציין כי מדובר היה בשיחה ידידותית והזכיר את ההיכרות הוותיקה האישית, ביידן נמנע מכך, ודיבר רק על המחויבות הוותיקה שלו לישראל.

נתניהו ציין כי מדובר היה בשיחה ידידותית והזכיר את ההיכרות הוותיקה האישית, ביידן נמנע מכך, ודיבר רק על המחויבות הוותיקה שלו לישראל.

הוא יודע שאני חושב שמה שהוא עושה זה שערוריה. ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הבוקר (ראשון) את ג'ו ביידן על זכייתו בבחירות לנשיאות ארהב. המועצה הארצית לתכנון ובנייה, צפויה לאשר תכניות התיישבות אחרונות בהתנחלויות באיוש, לפני כניסתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן , לתפקיד. נתניהו ציין כי מדובר היה בשיחה ידידותית והזכיר את ההיכרות הוותיקה האישית, ביידן נמנע מכך, ודיבר רק על המחויבות הוותיקה שלו לישראל. נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש עם. סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה. לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו: חדשות 13 הציגו בדיקת עובדות במהלך נאומו של נתניהו. כן, אני זוכר פעם או פעמיים שקיימו התייעצות עם. סנדרס מתח בעבר לא פעם ביקורת על מדיניות נתניהו והשווה בכנס של ועידת ג'יי סטריט בחודש אוקטובר בינו לבין דונלד טראמפ. במהלך כנס של שאלות ותשובות באייווה, שבה יחלו הפריימריז בפברואר, תיאר ביידן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמנהיג לא מועיל וימני קיצוני, בזמן שהאשים את מנהיגי הפלסטינים בליבוי הסכסוך וברדיפת יהודים.

במהלך כנס של שאלות ותשובות באייווה, שבה יחלו הפריימריז בפברואר, תיאר ביידן את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמנהיג לא מועיל וימני קיצוני, בזמן שהאשים את מנהיגי הפלסטינים בליבוי הסכסוך וברדיפת יהודים. ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הבוקר (ראשון) את ג'ו ביידן על זכייתו בבחירות לנשיאות ארהב. אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס. נתניהו אמר כי הוא מצפה להרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים • ריבלין מברכים את אמריקה: בישראל יש מחלוקת האם ביידן מבייש את נתניהו או שפשוט צריך להתרגל לזה שהנשיא החדש הוא לא טראמפ ושאפשר לשכוח מהקרבה האינטימית בין שני המנהיגים.

ס×'ן נשיא אר×
ס×'ן נשיא אר×" ×' ×'×™×™×"ן ×™×™×¢×"ר למרות ×"מקו×'ל מנאום נתני×"ו מ×'פון ניוז Megafon News from megafon-news.co.il
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בירך את ג'ו ביידן ללא ההתייחסות לזכייתו בבחירות לנשיאות: נפתחה 01:30עו״ד גונן בן יצחק, ממובילי המחאות נגד נתניהו, מאשר הבוקר: חדשות 13 הציגו בדיקת עובדות במהלך נאומו של נתניהו. הוא יודע שאני חושב שמה שהוא עושה זה שערוריה. נחזור בקרוב, זאת ממשלת רעננה מרעאנה. גנץ עקץ את נתניהו ומאר: נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. המועצה הארצית לתכנון ובנייה, צפויה לאשר תכניות התיישבות אחרונות בהתנחלויות באיוש, לפני כניסתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן , לתפקיד.

ברכות ואיחולים, ג'ו ביידן וקמלה האריס.

ממשל ביידן הוא ידיד אמת של ישראל, אין ולא תהיה לישראל שותפה טובה מארהב. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים. גנץ עקץ את נתניהו ומאר: נתניהו אמר כי הוא מצפה להרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים • ריבלין מברכים את אמריקה: לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. נתניהו עדיין מכחיש את המציאות ולא התקשר לברך את הנשיא הנבחר וגם כשדיבר עימו נזהר מלציין שהוא הנשיא. נתניהו ציין כי מדובר היה בשיחה ידידותית והזכיר את ההיכרות הוותיקה האישית, ביידן נמנע מכך, ודיבר רק על המחויבות הוותיקה שלו לישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בירך את ג'ו ביידן ללא ההתייחסות לזכייתו בבחירות לנשיאות: אחרי שעות רבות של עיכוב: נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר במסיבת עיתונאים בוושינגטון כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן לו את מילתו לגבי הוא הוסיף כי עד שכל המדינות והגורמים באזור יכירו בישראל כמדינה יהודית, לא יהיה שלום. נתניהו הביע הערכה לסיוע האמריקני בפיתוח מערכת כיפת ברזל שמצילה חיים. Prime minister benjamin netanyahu meets with us vice president joe bidenראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם סגן נשיא ארהב ג'ו ביידן.וידאו:

הדגשתי בפני נתניהו שאני מחוייב לסייע לישראל לשדרג את כיפת ברזל ולהשלים את המלאים שלה. יצויין, כי מתחילת המבצע שומר החומות, הנשיא ביידן. חדשות 13 הציגו בדיקת עובדות במהלך נאומו של נתניהו. נחזור בקרוב, זאת ממשלת רעננה מרעאנה. נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. משרד ראש הממשלה מסייע לפעילות ראש הממשלה ומתאם פעולות בין משרדיות בתחומים שונים, לפי החלטות הממשלה וסדרי העדיפויות שקובע ראש הממשלה.

ראש ×
ראש ×"ממשל×" נתני×"ו וס×'ן נשיא אר×" ×' ×' ו ×'×™×™×"ן ×'×"צ×"רות משותפות משר×" ראש ×"ממשל×" from www.gov.il
המועצה הארצית לתכנון ובנייה, צפויה לאשר תכניות התיישבות אחרונות בהתנחלויות באיוש, לפני כניסתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן , לתפקיד. נתניהו הביע הערכה לסיוע האמריקני בפיתוח מערכת כיפת ברזל שמצילה חיים. נתניהו מנסה להקדיח את האווירה ביחסים עם ארהב. ההודעה שהוציאו בלשכת נתניהו הדגישו דברים שבבית הלבן העדיפו לנסח אחרת. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים. ממשל ביידן הוא ידיד אמת של ישראל, אין ולא תהיה לישראל שותפה טובה מארהב. נתניהו עדיין מכחיש את המציאות ולא התקשר לברך את הנשיא הנבחר וגם כשדיבר עימו נזהר מלציין שהוא הנשיא. נחזור בקרוב, זאת ממשלת רעננה מרעאנה.

נפתחה 01:30עו״ד גונן בן יצחק, ממובילי המחאות נגד נתניהו, מאשר הבוקר:

משרד ראש הממשלה מסייע לפעילות ראש הממשלה ומתאם פעולות בין משרדיות בתחומים שונים, לפי החלטות הממשלה וסדרי העדיפויות שקובע ראש הממשלה. בזמן כהונת טראמפ זכתה ישראל ליחס באמת יוצא דופן בכל קנה מידה. ג'ו, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל. סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה. הדגשתי בפני נתניהו שאני מחוייב לסייע לישראל לשדרג את כיפת ברזל ולהשלים את המלאים שלה. יצויין, כי מתחילת המבצע שומר החומות, הנשיא ביידן. סנדרס מתח בעבר לא פעם ביקורת על מדיניות נתניהו והשווה בכנס של ועידת ג'יי סטריט בחודש אוקטובר בינו לבין דונלד טראמפ. ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בירך את ג'ו ביידן ללא ההתייחסות לזכייתו בבחירות לנשיאות: ראש הממשלה הנימין נתניהו בירך את ג'ו ביידן לאחר שהושבע היום (רביעי) אחר הצהריים. לגבי המגעים שלו עם נתניהו להפסקת אש אמר ביידן: נתניהו הביע הערכה לסיוע האמריקני בפיתוח מערכת כיפת ברזל שמצילה חיים. אחרי שעות רבות של עיכוב: ממשל ביידן הוא ידיד אמת של ישראל, אין ולא תהיה לישראל שותפה טובה מארהב. כיהן כפרופסור באוניברסיטת קורנל ופרופסור עמית באקדמיה למחקר יהודי.

גם אם ישנן מחלוקות, הן יפתרו בשיח ישיר בחדרים הסגורים ולא בשיח מתריס שעשוי לפגוע בביטחון ישראל ביידן. בהודעה מטעם ראש הממשלה על השיחה עם ביידן, נמסר כי הברית עם הידידה הגדולה ביותר עודנה חזקה:

Posting Komentar

0 Komentar